الأربعاء، 3 فبراير، 2010

أنا جيت تااااااااااااااااااااانى

شكلى وحش أوى ..عارفة و الله انا نفسى مكسوفة من كتر البعد اللى طول ده...و الله العظيم خايفة تكونوا نسوتونى اساسا
بس بجد بشكر كل واحد سأل عليا و أنا غايبة سواء على المدونة أو على الفيس بوك

أنا آه غبت شهور بس زى ما قلت كنت بعيد ترتيب حياتى و أولوياتى آه المدة طويلة بس الحمد لله جت بفايدة و أقدرت إلى حد كبير أكون راضية عن حياتى و بدأت أعيشها بالطريقة اللى كان نفسى فيها..

بجد انا أتعلمت حاجات كتير أوى أوى الفترة اللى فاتت دى و عرفت حاجات كتير برضه مكنتش أعرفها سواء عن البشر أو عن الحياة بصفة عامة...

عندى حاجات كتير أوى أحكيها و عايزة اعرف رايكوا فيها
بس اللى أنا عايزة اقوله أنكم بجد بجد وحشتونى أوى أوى..و بعتذر ليكم عن فترة الغياب دى


هناك 19 تعليقًا:

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

ياااااااااااااااااااااااه

لم ننسى حتى تنتذكر

فيه ناس فى القلوب مهما ذهبت


حمدا لله على العودة

وجارى رش الماء وتتطهير المدونة
(وش بيغمز )


تحياتى

انا ودماغي يقول...

ههههههههههههههههههههههههه
أنت تانى
D:

و الله لو عملت إيه...الريحة دى جزء من المدونة لا يتجزأ يا فندم (وش بيطلع لسانه)

قلم رصاص يقول...

حمدلله على السلاااااااااامة

نورتي الدنيا جداااااااا
وبالتالي فهيجي عليكي كهربا كتير
يلا الفاتوره عليا المرة دي

ههههههههههههههه

ربنا يوفقك ويكرمك وتحققي كل احلامك

وجميل اوووووووي ان الانسان يتعلم من تجاربه واخطاؤه .. جميل بجد.. وربنا يقوي ايمانك

تقبلي مروري

في حفظ الله

انا ودماغي يقول...

ههههههههههههههه

ماشى ماشى


ربنا يعزك و يكرمك

:)

شمس النهار يقول...

حمد الله علي السلامه

ننساكي ازاي بس

ويارب تحققي كل احلامك


سلامي

mohamed ghalia يقول...

حمدا لله على السلامة
البلوجر نور من جديد

إبتسامة ملاك يقول...

حمدالله على سلامتك حبيبتى
نورتى مدونتك من تانى

إبتسامة ملاك يقول...

ياريت معتيش تغيبى عشان مش اازعل منك
يارب دايمآ موجوده ومنوره الدنيا كلها

انا ودماغي يقول...

ربنا يكرمكم يارب ..و إن شاء الله من حغيب كدة تانى

بـــــسمة انـــــــــور يقول...

وحشتيييييييييينى كتييير اوى

حمدلله على سلامتك يا قمرايتى

نـــــــــــــور يقول...

المهم انك رجعتنى يااموره
واحمدى ربنا انا غيابك جه بفايده
بس الاهم انك ماتعمليش زى كل مره وتقولى رجعت ومش هغيب وتغيبى
انتى كمان وحشتينا :)

مصطفى أبوزيد يقول...



حمدا لله على السلامة يا فندم
و ياريت حضرتك تحكيلنا إزاي استفدتي من فترة الغياب دي

تحياتي

Hager Za3bal يقول...

احكي يا اميره
واحنا مستنين :)


نورتي البلوجايه من تاني :)

أمل حمدي يقول...

حمد الله على سلامتك

نورت البلوجر

يارب تكوني بخير

لسه شقية

ماما أمولة

MaNoOoSh يقول...

انتى بتضحكى علينا وللا ايه

فين الحكاوي وفين الكلام


بس حمدا لله على السلامة يا قمر

إبتسامة ملاك يقول...

طب انتى فين وفين الحكاوى

ولا دا تثبيت
مووووووووووووووووووووووواة

كيكى عوووووو يقول...

ايون شكلا وحش جدااااااااااااا
وانا بعلن اعتراضى الرسمى
مش هقولك وحشتينى
ها بقى

انا ودماغي يقول...

سورى يا جماعة كنت مسافرة و لسة راجعة

إن شاء الله حكتب أول بوست كمان كام ساعة على بال ما افوق من السفر
:)

انا ودماغي يقول...

كدة يا كيكى

:(

لأ انا عارفة أنى مش حهون عليكى

:)